Oktobris

Gatavojam un ēdam veselīgi.

Mums visiem patīk našķoties un ēst ne visai veselīgus ēdienus. Čipsi, kola, saldumi un citi nieki ar prieku nonāk mūsu vēderos. Kādas sekas viņi tur atstāj? Lieko svaru, caurus zobus, nogurumu. Lai  izskaidrotu, kā atbrīvoties no nelāgiem ieradumiem, pie mums viesojās uztura speciāliste Dagne Kantāne. Vispirms viņa kopā ar bērniem pārrunāja ēšanas paradumus un kā tos mainīt.

1

Tad ķērāmies pie gatavošanas. Izrādās, ka veikalā saldais jogurts nemaz nav jāpērk, to varam pagatavot paši.

2

No bezpiedevu jogurta un dažādām ogām un augļiem, kādas vien mājās ir. Cepeškrāsnī apgrauzdējām auzu pārslas un riekstus, tad tos sīki smalcinājām un pievienojām dateles.

3

Samaisījām -  un brokastu muslis gatavs! Atlika pārliet ar savu gatavoto jogurtu un varējām pagaršot paši un draugus uzcienāt.

4

Mums ļoti garšoja veselīgais našķis! Ja vēlies dzīvot veselīgi, nāc pie mums!

Sandra Kaufmane.